סליל המנוע בע"מ

התקשר
צור קשר
חיפוש
נווט
התקשרו עכשיו
073-7821089

 

 

 

 

 

 

 

 

תקלות נפוצות במשאבות צנטרפוגליות

את הצנטרפוגליות כולנו מכירים בעיקר הודות לאיראנים והמשאלה של ישראל היא שהצנטריפוגות בכורים הגרעיניים שלהם יפסיקו להסתובב. מהי בכלל צנטריפוגה וכיצד היא קשורה למערכת מים הביתית שלכם? מה השימוש שעושים במשאבות צנטרפוגליות ומה התקלות שעלולות להיגרם? זה הזמן לגלות את כל הפרטים.

המשאבה שמסתובבת ומזרימה

המים הם מצרך חשוב מאוד ולמעשה כבר מראשית התפתחות החי בעולם אפשר לומר שהם היו הדבר הכי חשוב שיש ואולי גם המקור של כולנו. אם נתקדם טיפה קדימה למאה האחרונה נבין שהמים כבר מגיעים לכל מקום ומפריחים את השממה, אך כדי להזרים את המים באופן הזה ובצורה יעילה יש צורך במשאבות מתאימה. משאבה צנטרפוגלית היא אחת מהמשאבות הכי חשובות שיש וגם הכי נפוצה בארץ ובעולם, והיא פועלת על ידי סיבוב, ממש כמו כל צנטריפוגה אחרת. הסיבוב יוצר כוח צנטרפוגלי, שהוא עיקרון פיזיקלי ידוע שכולנו מרגישים בפניות ברכב, וכך המים נדחפים הלאה.

4 תקלות נפוצות במשאבות צנטרפוגליות

  • המשאבה הצנטריפוגלית היא משאבה יעילה במיוחד בזכות אותו סיבוב שנוצרת ללא הסחרור הזה הבעיה יכולה להיות קשה מאוד עד כי המים בכל ללא יזרמו. המשאבה פועלת לרוב באופן חשמלי אך זה בכל מקרה לא משנה כי אופן ההנעה שלה יכול להיפגע והיא כלל לא תפעל. בלי הסחרור המים לא יתקדמו לשום מקום, לא ייווצר הלחץ הדרוש כדי שהיא תהיה משאבה ולא סתם צינור וזו בדיוק הבעיה ברבות המשאבות שחודלות מפעולה.
  • עוד תקלה נפוצה במשאבה הצנטריפוגלית היא סתימה במשאבה. אין ספק שרוב המשאבות הצנטרפוגליות מזרימות מים אך חשוב לזכור שגם המים שלנו מלאים באבנית והאבנית הזו יכולה לשקוע ולהרוס את המשאבה מבפנים ללא ניקוי נכון. לכל משאבה יש מסנן וברגע שהוא נסתם הבעיות יכולות להיות עד כדי כך קשות שפעולתה תיפגע לחלוטין ולכן חשוב לנקות אותה היטב ולבצע בדיקות תקינות לעתים תכופות.
  • לפעמים הבעיה בכלל לא במשאבה אלא בחיבורים שלה. המשאבה למעשה מתחברת לצינורות מים ברוב השימושים שלה ובמצבים כאלו הנזילות יכולות להיות הבעיות היחידות שימנעו ממנה לעבוד, כיוון שלחץ המים לא יהיה מספיק חזק כיוון שהן לא מגיעים במלואם והזרימה איטית מידי. במצבים כאלו יש לבדוק את כל החיבורים בין המשאבה לצינורות וכמובן את הצינורות שמזרימים מים ממנה ואליה וכך הבעיה תיפתר.
  • יכול להיות שהמשאבה לא מותאמת לצינורות שאליה היא מזרימה מים. אי התאמה יכולה להיות בעיה לא פשוטה וזו הסיבה מדוע משאבה צנטרפוגלית בוחרים רק ממקום מוסמך שיסביר לכם מהן סוגי המשאבות הקיימות ובאלו כמויות ותנאים הן יכולות להזרים מים וכך יהיה ניתן למנוע בעיות כאלו בהמשך.
משאבות מים

אנו מתקנים והמים זורמים

אחרי שנים רבות של ניסיון את יכולים להיות בטוחים שכל מה שתצטרכו תוכלו לקבל אצלנו בסליל המנוע בע"מ, כל הצד הכי טוב שיש! שירות אדיב ואישי לכל לקוח ולקוח שמגיע אלינו עם כל בעיה או כל תקלה שהיא, כאשר הטיפול המקצועיות שלנו לא עומד לתחרות. אמינות היא ערך עליון אצלנו וכל לקוח יודע שהוא יקבל את הטיפול הכי הולם וישר שיכול להיות, כי ככה זה כשפועלים שנות רבות בתחום ומתבססים כמספר אחת בארץ!

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
03-9433333

דילוג לתוכן